آموزشی

لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس کراپ

لباس کراپ جز یکی از محبوب ترین لباس های دخترانه و زنانه است که استایل شما را شیک و زیبا می کند. تفاوت این لباس با دیگر لباس های زنانه در قد کوتاه تر آن است. این لباس در جنگ جهانی دوم که کمبود پارچه وجود داشت به دنیای مد وارد شد و به مرور زمان استفاده از آن در بین مردان بدنساز و ورزشکار نیز رواج پیدا کرد. کراپ ها به دو نوع ورزشی و فانتزی تقسیم بندی می شوند که در طرح های مختلف مثل تاپ، بلوز و تیشرت موجود می باشند. در ادامه به بررسی انواع مدل کراپ می پردازیم.

انواع مدل کراپ و کاربرد آن ها

به طور کلی کراپ ها شامل دو نوع فانتزی و ورزشی می باشند که تفاوت اصلی آن ها در جنس پارچه هایشان است. کراپ های ورزشی معمولا از پارچه های با کشسانی بالا مانند لاکرا و تیپ لاکرا تولید می شوند ولی در کراپ فانتزی معمولا از پارچه های لخت تر و گران قیمت تر مثل حریر و توری استفاده می شود.

لباس کراپ فانتزی

اگر بدنبال داشتن یک استایل شیک و تا حدودی رسمی هستید، ما به شما پوشیدن کراپ های فانتزی را توصیه می کنیم. این نوع از لباس زنانه در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین تولید می شوند. این لباس شیک زنانه را می توان با شلوار، دامن و شلوارک ست کرد. برای داشتن یک استایل کژوال،  کراپ های قد بلندتر را به همراه یک کت بپوشید. معمولا در کراپ های فانتزی از پولک و گلدوزی استفاده می شود که زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

funtezi crop dress 225x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس کراپ ورزشی

 کراپ های ورزشی یا همان اسپرت برای انجام فعالیت های ورزشی استفاده می شوند. دو عدد پد در کراپ های اسپرت قرار گرفته که سینه ها را ثابت و به سمت بالا نگه می دارد و مانع از افتادگی سینه ها در خانم ها می شود. لباس های ورزشی کراپ معمولا جذب بوده و پارچه ی آن ها قابلیت کشسانی و جذب عرق بالایی داشته و بعد از خیس شدن نیز به سرعت خشک می شود که دلیل آن تنفس پذیری و گردش هوای بالا در این لباس ها می باشد و ورزشکاران را از هرگونه بیماری و حساسیت حفظ می کند.

sport crop dress 171x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

طریقه ست کردن لباس کراپ

لباس کراپ زنانه در انواع استایل های راحتی، اسپرت و مجلسی موجود می باشد. به طور مثال برای داشتن یک استیل رسمی و شیک کراپ های آستین مچ دار، آستین پفی و آستین چین دار را با یک شلوار جین، چاک دار، لگ براق و یا به همراه یک دامن با یک کفش پاشنه دار بپوشید. هم چنین برای داشتن یک استایل راحت و کژوال می توانید تیشرت های کراپ با رنگ های شاد را با یک شلوار گشاد و کفش اسپرت استایل کنید.

funtezi crop dress 01 225x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

funtezi crop dress 02 225x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

sport crop dress 01 162x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

sport crop dress 02 225x300 - لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید لباس کراپ

اگر شما هم از طرفداران کراپ زنانه هستید تنها کافی است سری به فروشگاه لباس زنانه لودوس گالری بزنید تا دنیایی از لباس های کراپ شیک و زیبا را ببینید. جنس این کراپ ها بسیار با کیفیت بوده و قیمت آن ها نیز نسبت به بقیه فروشگاه های لباس زنانه مناسب تر می باشد.

 

خرید لباس کراپ زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *