مد و استایل

مدل بلوز زنانه

انواع مدل بلوز زنانه

اگر بدنبال یک مدل بلوز زنانه مناسب برای خود هستید ما به شما کمک میکنیم که یک بلوز زنانه شیک برای خود انتخاب کنید. پیدا کردن لباسی مناسب برای موقعیت هایی مختلف، برای هر خانومی می تواند کاری دشوار و طاقت فرسا باشد. بلوز را می توان به عنوان یک لباس همه کاره شناخت که با توجه به تنوع مدل های آن در هر مناسبتی کاربرد دارد.

در این مقاله ما قصد داریم انواع مدل بلوز زنانه را بررسی کرده تا شما بتوانید تصمیم بگیرید کدام مدل برای شما مناسب تر است.

 

1) بلوز زنانه توری

بلوز زنانه توری مظهر ظرافت، شیک بودن و زنانگی است. پارچه ی توری به خودی خود بسیار شیک است که وقتی به سادگی در لباس مدل شده باشد بهترین ظاهر را ایجاد می کند. از اضافه کردن تزیینات و اکسسوری های پر زرق و برق به لباس توری دوری کنید تا سادگی لباس حفظ شود و تور جلوه پیدا کند.

بلوز توری برای هر زنی عالی به نظر می رسد و به هر ظاهری لطافت و زیبایی می بخشد. لباس توری  را می توان به راحتی با لباس های دیگر ست کرد. برای مثال ست کردن این لباس با کت چرم جذابیت شما رو دو چندان می کند. با در نظر گرفتن تیپ بدنی و شخصیتتان، اضافه کردن یک اکسسوری کلاسیک مانند گوشواره مروارید یا گردبند مروارید به زیبایی استایل شما می افزاید.

 

Lace Blouse 204x300 - مدل بلوز زنانه

2) بلوز زنانه نامتقارن

یک بلوز زنانه نامتقارن به شما این امکان را می دهد که با استایل خود بازی کنید و شما را جسور و حتی کمی بد اخلاق نشان می دهد. محل عدم تقارن بلوز می تواند از یقه تا انتهای بلوز و تا آستین متغیر باشد.

برش نامتقارن این فرصت را به شما می دهد که در نحوه ی تزیین لباس مبتکرتر عمل کنید. لازم به ذکر است که پوشیدن بلوز نامتقارن کمی اعتماد به نفس می خواهد تا نگاه دیگران شما را اذیت نکند. هر زنی بدون در نظر گرفتن فرم بدنش می تواند این بلوز را بپوشد، فقط باید رنگ، طرح و نوع برشی را انتخاب کند که به بهترین شکل با تیپ بدنیش مطابقت داشته باشد.

 

Asymmetric Blouse 210x300 - مدل بلوز زنانه

3) بلوز زنانه یقه دلبر

بلوز زنانه یقه دلبر برای اولین بار در لباس عروس های مشهور استفاده گردید و سپس در لباس ساقدوش ها نیز به کار رفت. این نوع بلوز شانه ها را زیبا و گردن را بلند و باریک نشان می دهد. نوع یقه باعث می شود که سینه ی شما بیشتر نمایان باشد و به همین خاطر ممکن است خانم هایی که سینه هایی بزرگ دارند از پوشیدن این بلوز اجتناب کنند.

همراهی بلوز یقه دلبر با گوشواره های بزرگ و آویزان و گردنبندی که استخوان ترقوه را در برمی گیرد، ظاهری بسیار زیبا برای شما ایجاد می کند.

 

Sweetheart Blouse 264x300 - مدل بلوز زنانه

 

4) بلوز زنانه شفاف

با دیده شدن کیم کارداشیان در بلوز های زنانه شفاف، استفاده از این مدل بلوز را در بین بانوان رواج داد. بلوز شفاف هم یکی از جسورانه ترین پوشش های دنیای مد به حساب می آید. با شفاف انتخاب کردن پارچه ی لباس می توانید هیکل خود را به نمایش بگذارید ولی اگر دوست ندارید پوست و هیکل شما به وضوح دیده شود از پارچه های مات و تیره تر استفاده کنید.

 

Sheer Blouse 200x300 - مدل بلوز زنانه

 

5) بلوز زنانه بدون شانه

اگر تمایلی به دیده شدن پوست خود توسط دیگران ندارید حتما بلوزهای بدون شانه را انتخاب نکنید ولی اکر بدنبال یک بلوز زنانه شیک و خاص هستید و می خواهید زیبایی سرشانه و ترقوه هایتان را به بقیه نشان دهید این بلوز بهترین انتخاب برای شماست.

بلوزهای بدون شانه برای خانم هایی که شانه، پشت و بازوهایی کشیده دارند بهترین ظاهر را ایجاد می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر سینه هایی بزرگ و شانه های پهن دارید این بلوز برای شما مناسب نیست.

Off Shoulder Blouse 200x300 - مدل بلوز زنانه

6) بلوز زنانه بلند

بلوز  زنانه بلند یک استایل کلاسیک برای زنان به حساب می آید. این بلوز یک آسودگی خاطر را به خانم ها می دهد زیرا لازم نیست نگران ظاهر شدن شکم و پهلوهای خود باشند. بلوز بلند یکی از پرکاربردترین لباس ها در بین بانوان است زیرا برای تمام فرم های بدنی مناسب است.

 

Long Blouse 02 225x300 - مدل بلوز زنانهLong Blouse 01 225x300 - مدل بلوز زنانه

 

7) بلوز زنانه دکمه ای

بلوزهای زنانه دکمه ای نیز یکی از پرکاربردترین مدل های بلوز زنانه بوده که برای هرسن و موقعیتی مناسب می باشند. انواع مختلف بلوز دکمه ای را می توان به یقه دار یا بدون یقه، آستین بلند یا آستین کوتاه، ساده یا فانتزی تقسیم بندی کرد.

 

button up blouses 300x300 - مدل بلوز زنانه

 

9) بلوز زنانه پنلی

بلوز زنانه پنلی یا روکش دار، از دوخته شدن دو یا چند پارچه در کنار هم تشکیل شده است که یک بلوز زیبا و منحصر به فرد به حساب می آید. این بلوز از آن جایی که خاص بوده نباید در هر مکان و مجلسی استفاده شود و پوشیدن زیاد آن، باعث تکراری شدن تیپ شما برای دیگران می شود.

ترکیب این بلوز با دامن و یا شلوار جین استایلی فوق العاده را برای شما بوجود می آورد.

 

Paneled blouses 225x300 - مدل بلوز زنانه

 

10) بلوز زنانه گره دار

بلوز زنانه گره دار یکی از شیک ترین بلوزهای زنانه بوده که در بین خانم های جوان طرفداران زیادی را دارد. محل بسته شدن گره معمولا در بالای ناف قرار دارد. این بلوز در روزهای گرم سال بیشترین کاربرد را دارد. ست کردن بلوز گره دار با شلوار جین، کفش اسپرت و یک عینک آفتابی ظاهری فوق العاده را برای شما ایجاد می کند.

 

knotted blouse 240x300 - مدل بلوز زنانه

 

11) بلوز زنانه یقه U

بارزترین ویژگی بلوزهای زنانه یقه U، مناسب بودن آن برای تمامی افراد بدون در نظر گرفتن فرم بدنیشان می باشد و یکی از پرکاربردترین بلوزهای زنانه بوده که هر خانمی در کمد لباسی خود چندین مدل از این بلوز را دارد.

با وجود این که بلوز یقه U، ساده و معمولی به نظر می رسد ولی ست کردن آن با لباس های دیگر حس منحصر به فردی به شما می دهد.

 

u neck blouse 200x300 - مدل بلوز زنانه

 

12) بلوز زنانه آستین بلند

بلوزهای زنانه آستین بلند یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که دست هایی بلند و لاغر دارند. آستین لباس می تواند چسبان، گشاد و یا دارای تور باشد. این بلوز در ایران پرکاربردترین مدل بلوز زنانه است.

 

Long Sleeve blouse 225x300 - مدل بلوز زنانه

 

13) بلوز زنانه بدون بند

بلوز زنانه بدون بند یک مدل قدیمی و جذاب مربوط به سال 1990 میلادی می باشد. موزیک ویدئوهای هنرمندان پاپ و هیپ هاپ را در ذهن خود مرور کنید که اکثر خانم ها با پوشیدن این بلوز پشت، شانه، بازوها و گردن خود را به نمایش می گذاشتند. بلوز بدون بند به تازگی مورد توجه طراحان دنیای مد قرار گرفته است و مورد استقبال بسیاری از زنان قرار گرفته است. نکته کلیدی برای زیباتر جلوه دادن این بلوز پوشیدن یک سوتین بدون بند در زیر بلوز برای نمایش بهتر سینه ها می باشد.

strapless blouse 02 225x300 - مدل بلوز زنانهstrapless blouse 01 225x300 - مدل بلوز زنانه

 

14) بلوز بافت زنانه

بلوز بافت زنانه جز یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه زمستانی بوده که دارای دو مدل ریزبافت و درشت بافت می باشد. بافت زنانه دارای جنس های مختلفی می باشد که گرم ترین نوع آن پشمی می باشد. بلوز دست بافت زنانه جز گران ترین بلوزهای بافتنی زنانه به شمار می آید.

 

baft gisoo07 300x300 - مدل بلوز زنانه

بلوز بافت زنانه

 

blouse majlesi gholabbafi 04 300x300 - مدل بلوز زنانه

بلوز مجلسی قلاب بافی زنانه

 

 

خرید انواع مدل بلوز زنانه

 

2 دیدگاه در “مدل بلوز زنانه

  1. areffff گفت:

    مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *