مد و استایل

انواع شلوارک زنانه

انواع شلوارک های زنانه

مدهای لباس در چشم به هم زدنی تغییر می‌کنند. یک روز تاپ کراپ و دامن کوتاه مد است و روز دیگر شلوار مام استریت و تیشرت اورسایز. اما چیزی که در طول سال‌ها ثابت مانده، شلوارک است. البته شلوارک ‌ها هم دچار تحولات زیادی شده‌اند و مدل‌های مختلفی از آنها به بازار آمده است. شما تا اواخر پاییز می‌توانید آزادانه هر تعداد شلوارک که دوست دارید بپوشید. اگر خوش شانس باشید و در نواحی ساحلی زندگی ‌کنید، می‌توانید تمام سال آنها را بپوشید. نمی‌توانید کتمان کنید که شلوارک ‌ها بعد از لباس خواب، راحت ‌ترین شلوارهایی هستند که وجود دارند.

امروزه انواع مختلفی از شورت‌ها در بازار موجود است. ما برای شما عزیزان آنها را لیست کرده و 12 مدل شلوارک زنانه را برای پوشیدن در یک روز آفتابی به شما معرفی کنیم.

 

انواع مدل شلوارک برای زنان و دختران

شلوارک جین (Denim Shorts)

پارچه جین، پارچه‌ای همواره شیک است. این پارچه را می‌توان به هر شکلی درآورد، درست مثل آب که به راحتی هر قالبی را می‌گیرد. این ویژگی در مورد شلوارک جین هم صدق می‌کند. شلوارک جین می‌تواند شیک، خاص و یا اسپورت باشد (با الهام از مگان دی استالیون).

با دوستانتان بیرون می‌روید؟ شلوارک جین بپوشید. قرار عاشقانه دارید؟ شلوارک جین بپوشید. می‌خواهید در یک جمع خانوادگی کمی سر به سر یکی از اعضای خانواده بگذارید؟ شلوارک جین بپوشید. شلوارک واقعا جوابگوی همه چیز است.

پیشنهاد می ‌کنیم روی شلوارک جین خود، یک تی‌شرت سفید گشاد یا یک تی‌شرت ساده بپوشید. کفش‌های قهوه‌ای یا کتانی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. همچنین اگر کمی اهل ریسک هستید، می‌توانید از یک عینک آفتابی براق و یک کلاه حصیری استفاده کنید. در آخر، موهایتان را دم اسبی بالا ببندید و حالا شما آماده‌اید تا مثل یک فشن ‌باز به نظر برسید.

01 Denim Shorts 01 225x300 - انواع شلوارک زنانه

01 Denim Shorts 02 225x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک ابریشمی طرح گربه‌سان (Feline Print Silk Shorts)

طرح ‌های پوست حیوانات درنده، به ویژه گربه‌ سانان، بین جوان‌ها خیلی طرفدار دارد. ولی راستش را بخواهید، سن و سال مهم نیست. با پوشیدن یک شلوارک طرح گربه‌سان، حس اعتماد به نفس و جذابیت درونی ‌تان را به نمایش بگذارید. هم طرح و هم جنس پارچه ‌ی این شلوارک ، فوق‌العاده شیک و زنانه است و بهتون حس فوق‌العاده‌ای می دهد.

راحتی و بی‌دردسر بودن این شلوارک ها عالیه، مخصوصاً وقتی که کلی کیف و لباس رو دستتونه. خیلی از خانم‌ها برای پوشیدن شلوارک ابریشمی پلنگی تردید دارن، اما به ما اعتماد کنید، با پوشیدن این شلوارک تو جمع می‌درخشید.

برای ست کردن با شلوارک پلنگی زنانه، می‌تونید از یه تاپ رکابی ساتن به رنگ کرم یا یه بلوز نخی قرمز استفاده کنید. برای اینکه استایلتون جذاب ‌تر شود، می‌توانید از یه گردنبند و گوشواره حلقه‌ای طلای درشت، رژ لب قرمز و عینک آفتابی بزرگ استفاده کنید. اگه دنبال یه استایل خیلی شیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم کفش پاشنه‌ بلند بپوشید.

02 Feline Print Silk Shorts 01 225x300 - انواع شلوارک زنانه

02 Feline Print Silk Shorts 02 300x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک دامن (Skorts)

شلوارک دامن ها، که ترکیبی از دامن و شلوارک هستند، راحتی شلوارک را با ظاهر دامن ارائه می دهند. آنها در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 بسیار محبوب بودند و اکنون دوباره به مد برگشته اند. جنس آنها می تواند از پنبه تا پلی استر متغیر باشد، اما به دلیل راحتی شان شناخته شده اند. شلوارک دامن ها در مقایسه با دامن های معمولی، پوشش بیشتری را فراهم می کنند و از ساییدگی ران ها جلوگیری می کنند.

نحوه ی ست کردن شلوارک دامن

یک شلوارک دامن چهارخانه قرمز و مشکی پیدا کنید و آن را با یک بلوز آستین بلند مشکی ست کنید. موهای خود را به صورت بافت فرانسوی ببافید، از چند انگشتر درشت استفاده کنید و البته حتماً کفش های ورزشی سفید درشت بپوشید.

03 Skorts 175x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک های نخی طرح دار (Printed Cotton Shorts)

در فکر سفر به کیش هستید؟ پس شلوارک های نخی طرح ‌دار خودتان را بیرون بیاورید و یک نوشیدنی روی بالکن خانه‌ یتان بنوشید. با این شلوارک ها حس و حال کیش به شما نزدیک‌ تر می‌شود. این شلوارک ‌های رنگی با طرح‌های مختلف، یادآور ساحل هستند و ظرف چند دقیقه حس تعطیلات را به شما القا می‌کنند. این شلوارک ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی از گل ‌دار و عروسکی، خال ‌خالی، راه‌ راه و بسیاری دیگر وجود دارند وانتخاب فقط یکی از آن‌ها واقعا سخت است.

ترکیب طرح روی طرح مد شده است، پس با خیال راحت، شلوارک و پیراهن طرح ‌دار را با هم ست کنید. یک پیراهن ابریشمی طرح ‌دار روی شلوارک فوق‌العاده به نظر می ‌رسد. برای اینکه کمی تعادل برقرار کنید، سعی کنید از جواهرات درشت استفاده نکنید. جواهرات ظریف با صندل، ست کردن طرح روی طرح را بی‌نقص می‌کند.

04 Printed Cotton Shorts 01 225x300 - انواع شلوارک زنانه

04 Printed Cotton Shorts 02 225x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک های کتان (Linen Shorts)

وقتی صحبت از انواع شلوارک زنانه می‌شود، نمی‌توانیم شلوارک‌های کتان را نادیده بگیریم. کتان پارچه ‌ای نرم و بسیار شبیه به پنبه است. وقتی هوا گرم و شرجی است و نمی‌دانید چه شلوارکی بپوشید، به سراغ کتان بروید. شلوارک‌های کتان در رنگ‌های پاستلی فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شوند و به راحتی با هر چیزی ست می‌ گردند.

پیشنهاد ما پوشیدن شلوارک کتان با رنگ پاستلی و ست کردن آن با یک بلوز به همان رنگ است. اگر بلوز پاستلی ندارید، یک تیشرت سفید ساده به همراه یک کت تک پاستلی برای داشتن ظاهری شیک بپوشید. کفش‌های پاشنه‌ دار ساده یا کتانی با این لباس به خوبی ست می‌شود. به جای کیف دستی، از کیف رودوشی استفاده کنید و یک ساعت ظریف روی مچ دستتان ببندید.

05 Linen Shorts 211x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک لبه ‌دار (Scalloped Shorts)

شلوارک لبه ‌دار فریاد می‌زنند “جذاب و بانمک”! درست مثل چیزی که شما را به بهترین شکل توصیف می‌کند. این شلوارک ها در واقع شلوارک های معمولی هستند که لبه‌هایشان به شکل موج ‌دار یا صدفی هستند. قد آنها کمی بلندتر از شلوارک های زنانه معمولی است. این شلوارک ‌ها اغلب با طرح‌های شاد یا لبه‌ های توری عرضه می‌شوند و برای لباس خواب دخترانه عالی هستند. می‌توانید با پوشیدن آنها در خانه استراحت کنید.

نحوه ست کردن

بالاتنه: یک بلوز چسبان یا تاپ کوتاه بهترین انتخاب برای پوشیدن با شورت‌های لبه ‌دار است.

کفش: با پوشیدن صندل‌ های انگشتی استایل خود را راحت نگه دارید.

مو: یک موی دم‌اسبی شل، انتخابی شیک و راحت است.

آرایش: کمی رژ لب برای تکمیل استایل شما کافی است. بله، حتی اگر قصد بیرون رفتن از خانه را ندارید، می‌توانید شیک‌پوش باشید.

در مجموع شورت‌های لبه‌ دار راهی راحت و دوست‌داشتنی برای نشان دادن شخصیت شما هستند. و به یاد داشته باشید که می‌توانید حتی در خانه هم با پوشیدن آنها بدرخشید.

06 Scalloped Shorts 01 200x300 - انواع شلوارک زنانه

06 Scalloped Shorts 02 225x300 - انواع شلوارک زنانه

Self Tie Bowknot

شلوارک کوتاه (Booty Shorts)

شلوارک کوتاه، شلوارک های سکسی برای دختران هستند، اما خب! ما تبعیض قائل نمی‌شویم. حتی اگر 60 سال سن دارید، می‌توانید به راحتی از این نوع شلوارک استفاده کنید. شلوارک کوتاه به قدری بلند هستند که فقط باسن شما را بپوشانند و بس. آنها ظاهری جذاب دارند حتی زمانی که دختران با ران‌های پر آن‌ها را می‌پوشند، همچنان جذاب به نظر می رسند.

با شلوارک کوتاه هر چیزی را که دوست دارید بپوشید، باز هم جذاب به نظر خواهید رسید. شاید یک تاپ رکابی یا حتی یک سوتین ورزشی با آن زیبا به نظر برسد. برای تکمیل استایل، می‌توانید از بوت‌ های ساق بلند، رژ لب قهوه‌ ای شکلاتی و گوشواره حلقه‌ ای مروارید سفید استفاده کنید.

 

شلوارک راحتی (Lounge Shorts)

همه ‌گیری کرونا به ما زمان زیادی برای استراحت در خانه داد. در حالی که لباس خواب و شلوارهای ورزشی با این نوع پوشش همخوانی دارند، پوشیدن گاه ‌به‌ گاه شلوارک راحتی هم ایده بدی نیست. بهترین بخش در مورد شلوارک های راحتی این است که به هیچ تعریف خاصی محدود نمی‌شوند.

شلوارک های راحتی از نظر دوخت و پارچه بسیار راحت هستند. شما می‌توانید از جنس پنبه یا ابریشم، ساده یا طرح ‌دار و حتی لبه ‌دار انتخاب کنید.

برای اینکه کار در خانه و استراحت ‌تان فوق‌العاده راحت شود، یک شلوارک راحتی را با تیشرت مورد علاقه‌تان و دمپایی بپوشید و در حالی که چایی نوش جان می‌کنید، حسابی خودتان را راحت کنید.

08 Lounge Shorts 235x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک رول آپ (Roll-Up Shorts)

کدام شلوارک ها بیشترین خوش‌تیپی را دارند؟ شلوارک رول آپ. همانطور که از اسمشان پیداست، شلوارک های رول آپ ، یک یا دو سانتی‌متر از پایین تا خورده می‌شوند. جین، پنبه، لینن می تواند پارچه این شلوارک باشد. حتی خودتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید و لبه ی شلوارک ساده خودتان را تا بزنید.

شلوارک های رول آپ با هر چیزی به خوبی ست می ‌شوند. فقط برای اینکه کمی تغییر ایجاد کنید، یک شلوارک رول آپ با کمر بلند تهیه کنید و آن را با یک تاپ بیکینی یا یک تاپ کوتاه آستین پفی بپوشید. آرایش را ملایم نگه دارید. برای مدل مو هم می‌ توانید آن را به سبک آریانا گرانده ببندید یا بگذارید آزادانه فر بخورد. کفش پاشنه کوتاه، کیف عصایی و عینک آفتابی کلاسیک جان لنون که به زنجیر وصل شده، تمام چیزهایی هستند تا شبیه یک شهروند پاریسی دیده شوید.

09 Roll Up Shorts 225x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک پلیسه دار (Pleated Shorts)

طبق مجله مد GQ، زمانی شلوارک پلیسه دار توهین به مد به شمار می‌رفتند. ولی امروزه شلوارک های پلیسه ای حسابی روی بورس هستند. این نوع شلوارک ‌ها را حتی می ‌توان در جلسات کاری پوشید، البته به شرطی که به خوبی ست و با اکسسوری مناسب همراه شود. شلوارک پلیسه ای معمولا نسبت به هر دیگر شلوارک ها، پوشش بیشتری دارند و همچنین ساق‌ آن‌ها گشادتر است.

ست کردن شلوارک پلیسه دار کمی دشوار است. اگر با تاپ و اکسسوری اشتباه همراه شود، کل استایل شما خراب می‌شود. برای شروع، یک بافتنی یقه‌گرد یا تیشرت سفید با یک کت تک بزرگ (مطمئن شوید رنگ کت با رنگ شورت همخوانی داشته باشد) انتخاب کنید. پوشیدن پیراهن با شلوارک پلیسه دارتوصیه نمی‌شود، اما اگر واقعاً دوست دارید، آن را داخل شلوارک بکنید. از گوشواره‌های آویز، عینک آفتابی چشم گربه‌ای و کفش پاشنه‌دار کوتاه استفاده کنید.

 

10 Pleated Shorts 225x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک کمرپیله ‌ای (Paper Bag Shorts)

بدون شک، شلوارک های کمرپیله ‌ای محبوب ترین مدل ما هستند و این روزها حسابی ترند شده‌اند. این شلوارک ‌ها معمولا فضای ساق پهنی دارند و در قسمت کمر با بند جمع می‌شوند. آن‌ها همچنین یک کمربند جداگانه قابل ‌اتصال دارند که خودتان می‌توانید آن را گره بزنید. ما عاشق جنس کبریتی و نخی شلوارک کمرپیله ‌ای هستیم. این شلوارک ‌ها، بهترین نوع شلوارک زنانه برای داشتن یک استایل عالی در قرار شبانه به شمار می‌روند.

به عنوان یک قانون کلی، هنگام پوشیدن شلوارک های کمرپیله ‌ای ، باید تاپ یا بلوز مد روزتان را داخل شلوارک قرار دهید. چند گردنبند ظریف طلا چند لایه به گردن بیندازید، آرایش چشم اسموکی داشته باشید و استایل خود را با یک جفت کفش پاشنه‌ دار لژ مخفی تکمیل کنید.

11 Paper Bag Shorts 01 200x300 - انواع شلوارک زنانه

11 Paper Bag Shorts 02 225x300 - انواع شلوارک زنانه

شلوارک بریده (Cut Off Shorts)

شلوارک های بریده ، در واقع همان شلوارک های جین ساده هستند با این تفاوت که برای تبدیل شدن به شلوارک های بریده ،پایین پاچه‌ی آن‌ها را بریده‌اند. شاید «تفاوت» اصطلاح درستی نباشد، چون شلوارک ‌های بریده به معنای واقعی کلمه، همان شلوار جین‌هایی هستند که برای تبدیل شدن به شلوارک بریده شده‌اند. قسمت پایینی آن‌ها برای داشتن ظاهری ترند و مد روز، ریش‌ ریش است و می‌توان آن‌ها را هر زمان و هر کجا پوشید. زمانی که لیستی از انواع شلوارک های موجود در کمد لباس‌تان تهیه می‌کنید، حتما باید شلوارک ‌های بریده را هم در آن بگنجانید.

12 Cut Off Shorts 200x300 - انواع شلوارک زنانه

جمع بندی

ما دیده ایم که روندهای مد در یک چشم به هم زدن تغییر می کند. یک روز تاپ های کوتاه و دامن های کوتاه مد هستند، روز دیگر شلوار مام استایل و تیشرت های گشاد مردانه. تنها چیزی که در طول سال ها ثابت مانده است، شلوارک است. البته، شلوارک ها متحول شده اند و تغییرات زیادی کرده اند. شما آزادی کامل دارید تا هر تعداد شلوارک که می خواهید را تا شروع فصل سرما بپوشید. اگر خوش شانس هستید و در کنار ساحل زندگی می کنید، می توانید کل سال آنها را بپوشید. شما نمی توانید انکار کنید که شلوارک (بعد از لباس خواب) یکی از راحت ترین لباس های پایین تنه موجود است. امروزه هزاران نوع شلوارک در بازار موجود است. ما خلاصه ای از انواع مختلف شلوارک های زنانه را آماده کردیم که شامل لیست 12 تایی از انواع شلوارک ها ترند دنیا شد. اگر قصد خرید شلوارک زنانه را دارید حتما به سایت لودوس گالری سری بزنید.

 

خرید شلوارک زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *