مد و استایل

انواع لباس راحتی زنانه

انواع لباس راحتی زنانه

اکثر خانم ها روندهای مد را دنبال کرده و عاشق لباس های شیک و خاص هستند. آیا این شیک پوشی را برای لباس های راحتی و خانگی خود نیز لحاظ می کنند؟ شما می توانید با پوشیدن لباس های راحتی شیک در منزل نیزعالی و زیبا باشید. یکی از ویژگی های لباس راحتی، آسان پوشیدن و در آوردن آن می باشد که برای مثال می توان به تاپ هایی که دکمه، قلاب و گیره ندارند و شلوارهای با کشسانی بالا اشاره کرد. موقع پوشیدن لباس های راحتی باید احساس خوبی داشته باشید و در عین حال آنقدر شیک و زیبا باشند که وقتی مهمان سر زده ای برای شما آمد بتوانید باهمان لباس راحتی به استقبال او بروید. در ادامه چند نمونه از انواع لباس راحتی زنانه معرفی خواهیم کرد که در عین راحت بودن، مد روز نیز باشند.

1) تیشرت لانگ زنانه

یک تیشرت لانگ با پارچه ی نخ پنبه ای لباسی است که باید هر خانمی داشته باشد. احتمالا از این تیشرت چند نمونه در کمد لباسی خود دارید و می دانید آن ها می توانند به راحتی بخشی از هر لباسی شوند.

 

tshirt long garfild 05 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

2) هودی زنانه

هودی یک لباس راحتی برای خانم هاست که می تواند شما را در روزهای سرد سال گرم نگه دارد. هودی ها در مدل های مختلف و با پارچه های مختلف عرضه می شوند که پرکاربردترین آن ها برای فصل زمستان هودی های دورس داخل کرکی می باشد. هودی ها می توانند ساده و یا دارای تصویر و لوگو باشند که طیف وسیعی از سلیقه ها را راضی نگه می دارد.

 

hoody BTS 01 1 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

 

3) لباس ورزشی زنانه

لباس های ورزشی فقط برای ورزشکاران و برای مسابقات استفاده نمی شوند و می توانند یک لباس راحتی مناسب برای منزل باشند.

لباس ورزشی زنانه 200x300 - انواع لباس راحتی زنانه

4) ژاکت پشمی زنانه

اگر هودی ها و لباس های ورزشی را برای پوشیدن در منزل دوست ندارید یک ژاکت پشمی انتخابی مناسب برای شماست. با توجه به مدلی که انتخاب می کنید این لباس را در محل کار نیز می توانید بپوشید.

ژاکت پشمی زنانه 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

5) تاپ زنانه

اگر می خواهید در یک روز گرم تابستانی در منزل خود استراحت کنید تاپ نخ پنبه ای بهترین گزینه برای شماست. پارچه های نخ پنبه ای بسیاز نرم خنک و راحت بوده و مانع از عرق کردن شما می شوند.

 

top dokmei 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

6) شلوار گرمکن زنانه

شلوارهای گرمکن یکی دیگر از لباس های راحتی می باشند که در رنگ و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند.

شلوار گرمکن زنانه 243x300 - انواع لباس راحتی زنانه

7) لگ های زنانه

لگ ها شلوارهای تنگی هستند که در ابتدا کاربرد ورزشی داشته ولی به مرور زمان هم در خانه و هم بیرون از منزل استفاده شدند. بسیاری از خانم ها به دلیل راحتی و سبک ای که این شلوارها نسبت به شلوارهای جین یا انواع شلوار ها دارند لگ ها را برای پوشیدن انتخاب می کنند.

leg pants 01 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

 

8) پلیور زنانه

پلیور ژاکت بافتنی بلند بوده که تا بالای زانوها می آید. پلیور انتخاب خوبی برای خانم هایی است که دنبال لباسی ظریف و راحت هستند ولی تمایلی به پوشیدن شلوار و لباس معمولی ندارند.

پلیور زنانه 226x300 - انواع لباس راحتی زنانه

9) لباس گشاد زنانه

لباس های گشاد برای خانم هایی که  بدنبال استایلی ساده و معمولی هستند بسیار مناسب می باشد. آزاد بودن این لباس ها باعث می شود که بیشترین احساس راحتی را در آن ها داشته باشید.

لباس گشاد زنانه 225x300 - انواع لباس راحتی زنانه

10) ست لباس راحتی زنانه

ست لباس راحتی زنانه  یکی از پرطرفدارترین انواع لباس های خانگی  زنانه می باشد. از انواع ست لباس راحتی می توان به ست تیشرت شلوار، ست بلوز شلوار، ست تیشرت شلوارک و ست تاپ شلوارک اشاره کرد.

 

set blouse and pants cactus 02 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

blousepants towel 03 300x300 - انواع لباس راحتی زنانه

 

خرید انواع لباس راحتی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *