مد و استایل

اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

اکثر افراد قد کوتاه از کوتاهیه قد خود ناراحت بوده و همیشه سعی دارند با پوشیدن کفش های پاشنه دار قد خود را بلندتر نشان دهند. آیا می دانستید با انتخاب یک شلوار مناسب نیز می توانید قد بلندتر دیده شوید پس در ادامه با ما همراه باشید تا انواع شلوار زنانه مناسب برای افراد قد کوتاه را معرفی کنیم.

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

اگر نکاتی که در ادامه به شما گفته می شود را در انتخاب شلوار زنانه رعایت کنید حتی با داشتن قد کوتاه هم بلندتر دیده می شوید و استایلی شیک و زیبا خواهید داشت.

قد شلوار

قد شلوار یکی از موارد مهم در انتخاب شلوار برای افراد قد کوتاه است. این افراد به هیچ عنوان نباید شلوارهای کوتاه مانند شلوارهای قد نود یا شلوارهای قد میدی ( قد شلوار تا وسط ساق پا است ) بپوشند.

شلوارهای با قد بلند که لبه اش تا بالای پاشنه کفش بیاید بهترین انتخاب برای افراد قد کوتاه است.

رنگ شلوار

سلیقه ی افراد در انتخاب رنگ ها بسیار متنوع است و برخی رنگ های تیره و برخی رنگ های جیغ و شاد را دوست دارند. رنگ شلوار نیز در کوتاه یا بلند دیده شدن شما موثر است. شلوارهای رنگ خنثی و ملایم مانند سرمه ای، طوسی، آبی، مشکی و … باعث بلندتر دیده شدن شما می شوند ولی رنگ هایی مثل قرمز، نارنجی، زرد و…. شما را پهن تر و قد کوتاه تر نشان می دهند.

اگر نمی خواهید خود را به طیف خاصی از رنگ ها محدود کنید نکات گفته شده را فقط در قرارهای رسمی و نیمه رسمی رعایت کرده تا در این مجالس مهم بلندتر و زیباتر دیده  شوید.

جنس شلوار

شلوارهای زنانه جین و کتان می توانند بهترین گزینه برای افراد قد کوتاه باشند. از قرار دادن وسایل خود در جیب شلوارهای جین و کتان خودداری کنید زیرا برآمده شدن جیب شلوار باعث کوتاه تر دیده شدن شما می شود.

مدل شلوار

مهم ترین عامل در بلند قدتر به نظر رسیدن شما، انتخاب مدل شلوار است که در ادامه انواع مدل شلوار زنانه مناسب افراد قد کوتاه معرفی می کنیم:

شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند بهترین انتخاب برای افراد قد کوتاه می باشند زیرا باعث می شوند پاهای شما کشیده تر دیده شوند. کوتاه قدان به هیچ عنوان نباید شلوارهای فاق کوتاه بپوشند.

high waisted pants 02 300x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

high waisted pants 01 225x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

شلوار دمپا گشاد

شلوارهای دمپا گشاد از کمر تا زانو تنگ بوده و از زانو به پایین گشاد می شوند این مدل از شلوار قد افراد را بلندتر نشان می دهد.

شلوار اسکینی

این شلوارها کاملا جذب بوده و در آن ها از الیاف مصنوعی کشی استفاده شده است. معمولا شلوارهای گشاد و بگ شما را کوتاه تر نشان می دهند و شلوارهای اسکینی و جذب گزینه مناسب تری برای افراد قد کوتاه هستند.

skinny pants 02 225x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

skinny pants 01 300x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

شلوار راسته

در شلوار راسته بین قسمت پایینی و بالایی شلوار تناسب وجود داشته و به یک اندازه می باشد. شلوارهای راسته به افراد کمک می کنند که بلندتر دیده شوند.

straight pants 225x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات زنانه نوعی شلوار دمپا گشاد است. قسمت بالایی این شلوار راسته و جذب بوده و از زانو به پایین گشاد می شود. این مدل شلوار نیز گزینه مناسبی برای افراد قد کوتاه می باشد.

Boot cut pants 01 168x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

Boot cut pants 02 200x300 - اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

نکات مهم در خرید شلوار برای افراد قد کوتاه

  • برای بلندتر دیده شدن حتما لباس خود را داخل شلوار ببرید.
  • به هیچ عنوان دامن شلواری نپوشید زیرا قد شما را بسیار کوتاه نشان می دهد.
  • از پوشیدن شلوارهای کوتاه و یا تا زدن شلوار اجتناب کنید
  • سعی کنید شلوار فاق کوتاه نپوشید.
  • حتما در استایل خود از کفش های پاشنه دار برای بلند قدتر دیده شدن استفاده کنید.
  • و در آخر پوشیدن شلوارهای راسته، فاق بلند و دم پا را در اولویت خود قرار دهید.

 

 

خرید انواع شلوار زنانه

1 دیدگاه در “اصول پوشیدن شلوار برای خانم های قد کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *