مد و استایل

انواع شورت زنانه

انواع شورت زنانه

شورت زنانه جز جدایی ناپذیر و مهم ترین بخش لباس هرخانمی می باشد. انتخاب یک شورت مناسب تاثیر بسزایی در حفظ سلامت و بهداشت ناحیه تناسلی بانوان دارد و نباید این نکته ی مهم را نادیده گرفت. لازم به ذکر است در انتخاب انواع شورت های زنانه علاوه بر در نظر گرفتن سایز و راحتی شورت باید به جذاب بودن آن نیز دقت کرد چون یکی از عوامل موثر در تحریک جنسی آقایان در روابط زناشویی، انتخاب لباس زیر مناسب می باشد. در این مقاله از مجله لودوس گالری، انواع شورت های زنانه به همراه مشخصات و ویژگی هر کدام را بررسی می کنیم تا با شناخت کامل انواع شورت ها بتوانید بهترین انتخاب برای خرید شورت زنانه را داشته باشید.

شورت کلاسیک

یکی از راحت ترین شورت های زنانه با فاقی بلند می باشد که برای استفاده ی روزمره و حتی دوران قاعدگی از آن استفاده می شود. این شورت را نباید زیر لباس های تنگ پوشید زیر خط شورت نمایان می شود.

Classic Brief 225x300 - انواع شورت زنانه

 

شورت هیپستر

شبیه شورت کلاسیک بوده با این تفاوت که فاق کوتاه تری داشته و ناحیه کمر به طور کامل پوشیده شده است و معمولا زیر لباس های کوتاه مثل دامن پوشیده می شود.

Hipster panty - انواع شورت زنانه

شورت بیکینی

شورت بیکینی رایج ترین شورت در سرتاسر جهان می باشد که شباهت زیادی نیز به شورت هیپستر دارد با این تفاوت که در جلو پوشش کمتری دارد. بیکینی ها به بدن شما فرم می دهند و برآمدگی ها و بدفرمی های بدن را در بر می گیرند. بدلیل نداشتن درز و جای دوخت در این شورت می توان آن را زیر انواع لباس ها پوشید.

Bikini panty 226x300 - انواع شورت زنانه

شورت پادار مدل پسرانه

این شورت قسمت بالایی پا را به خوبی می پوشاند و معمولا زیر لباس های گشاد پوشیده می شود.

Boy Short panty 225x300 - انواع شورت زنانه

شورت تانگ

در شورت تانگ یک بند باریک و نازک سرتاسر کمر را می پوشاند و دو قسمت V شکل نیز پشت و جلو را می پوشانند. در بعضی از شورت های تانگ بند سرتاسری پهن تر می باشد.

Tang panty 225x300 - انواع شورت زنانه

شورت جی استرینگ

این شورت بیشتر جنبه ی زیبایی داشته و تنها قسمت جلویی ناحیه تناسلی را می پوشاند، قسمت عقبی این شورت بک لس بوده و فقط یک بند باریک وجود دارد. برای تحریک پذیری بیشتر این شورت در قسمت جلویی آن از گیپور و تور استفاده می شود.

G String 240x300 - انواع شورت زنانه

شورت سی استرینگ

در شورت سی استرینگ هیچ بندی وجود نداشته و به جای آن از یک فلز فنری شکل که روی آن پارچه ای دوخته شده استفاده گردیده است و در چاک باسن قرار می گیرد. در قسمت جلویی این شورت نیز پوشش کمی برای پوشاندن ناحیه تناسلی تعبیه شده است. در هنگام خرید این شورت حتما به سایز باسن خود دقت کنید تا شورت به خوبی در جای خود قرار گیرد.

C String 203x300 - انواع شورت زنانه

شورت فرانسوی

محبوب ترین شورت فاق بلند زنانه است که بسیار شبیه شورت کلاسیک بوده با این تفاوت که پوشش کمتری نسبت به آن دارد و این پوشش کمتر به علت انحنای بیشتر برش در قسمت دور ران است.

Frenchcut pany 01 300x265 - انواع شورت زنانه

French cut pany 02 214x300 - انواع شورت زنانه

شورت چسبنده یا چسبی

این شورت مشابه با شورت سی استرینگ است با این تفاوت که عامل نگهدارنده در شورت سی استرینگ فلز فنری شکل بوده ولی در شورت چسبنده، چسب شورت را روی بدن نگه می دارد.

Adhesive panty 270x300 - انواع شورت زنانه

شورت گنی

این شورت تمامی ناحیه شکم تا بالای ناف را می پوشاند و با جمع کردن قسمت های نرم شکم باعث خوش فرمی بدن شما می شود. شورت گنی شامل 2 مدل حلقه ای و پادار می باشد که هردوی آن ها طرفرداران خاص خود را دارند.

Control Briefs 01 300x300 - انواع شورت زنانه

Control Briefs 02 216x300 - انواع شورت زنانه

شورت بدون درز

شورت بدون درز راحت ترین شورت زنانه است. روی این شورت هیچ گونه درز و دوختی دیده نمی شود. شورت بدون درز را می توانید زیر انواع شلوارهای زنانه بپوشید.

Seamless panties 225x300 - انواع شورت زنانه

شورت برزیلی

شورت برزیلی را می توان را حاصل ترکیب شورت تانگ و هیپسترز دانست. این شورت از محبوب ترین شورت های ساحلی زنانه می باشد. شورت برزیلی دارای 3 مدل معمولی، گره یک طرفه و گره دو طرفه می باشد.

شورت اسلیپ

راحتی بیش از حد و پوشش بالای این شورت آن را به پر مصرف ترین شورت زنانه تبدیل کرده است.

Our best seller 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت قفسی

بندهای متعدد و متقاطع که در قسمت پهلو و پشت قرار گرفته اند این شورت را شبیه قفس کرده و جز شورت های جذاب زنانه محسوب می شود.

Caged Bikini 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت قاعدگی یا پریودی

شورت های اسلیپ و کلاسیک به علت راحتی و پوشش بالای آن ها می توانند بهترین گزینه برای دوران قاعدگی می باشند.

شورت لامبادا

این شورت از ناحیه پشت توسط یک پارچه ی نازک به قسمت جلویی شورت متصل شده است که به آن شورت بکلس نیز می گویند. کاربرد این شورت بیشتر به عنوان لباس خواب و برای تحریک جنسی می باشد.

Backless 240x300 - انواع شورت زنانه

شورت ویکینی

شورت ویکینی دارای پوشش V شکل بوده و بند دور کمر با گیپور کار شده است که زیبایی آن را دو چندان می کند.

V kini 225x300 - انواع شورت زنانه

شورت چیکستر

در این شورت کمی از باسن به علت کوتاه بودن لبه ی پایینی شورت نمایان می شود.

cheekster 225x300 - انواع شورت زنانه

شورت گارتر

شورت توری شکل بوده که کمربندهایی قابل تنظیم برای نگه داشتن جوراب شلواری روی آن تعبیه شده است. شورت گارتر یکی از جذاب ترین شورت های زنانه است.

Garter Panty 260x300 - انواع شورت زنانه

شورت اسفنجی

در قسمت پشتی این شورت از پدهای اسفنجی برای بزرگتر نشان دادن باسن استفاده شده است. افرادی که پایین تنه کوچکی دارند شورت های اسفنجی را زیر لباس مجلسی خود می پوشند.

Sponge shorts 300x300 - انواع شورت زنانه

شاید اسم شورت های زنانه ای که در بالا ذکر شد به گوش شما آشنا نباشد. اصلا نگران نباشید چون شورت ها در ایران با نام های دیگری نیز شناخته می شوند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

شورت فانتزی

همان گونه که از اسم این شورت پیداست بیشتر جنبه ی فانتزی و تزییناتی داشته و به علت راحتی کمتری که دارد برای استفاده طولانی مدت و روزمره مناسب نمی باشد.

underwear set palangi 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت اسپرت

ویژگی اصلی این شورت وجود یک کش بلند در قسمت پشتی و جلویی آن می باشد. جنس شورت های اسپرت معمولا نخ پنبه ای بوده و برای استفاده روزمره و ورزش مناسب می باشد.

شورت نخی

جنس شورت های نخی معمولا نخ پنبه ای بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد. ویژگی های اصلی این شورت که آن را با بقیه متمایز کرده نرمی، راحتی و ضد حساسیت بودن آن می باشد.

heart kebriti bottom 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت گیپور

استفاده از پارچه گیپور در این شورت زیبایی خاصی به آن داده است. شورت گیپور از نظر پوشش شبیه دیگر شورت های راحتی می باشد.

underwear set gipor 01 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت گیاهی

در شورت گیاهی از الیاف طبیعی استفاده شده که آن را بسیار نرم و راحت کرده است. شورت های گیاهی نیز ضد حساسیت بوده و پوست بدن شما را اذیت نمی کنند.

شورت عروسکی

استفاده از طرح های عروسکی زیبا روی این شورت آن را به یک شورت دخترانه تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که این شورت در میان زنان نیز محبوب می باشد.

rabbit bottom 300x300 - انواع شورت زنانه

شورت یکبار مصرف

این شورت ها از لحاظ قیمت جز شورت های ارزان زنانه می باشند و شما می توانید آن ها را بعد از هربار پوشیدن دور بیاندازید. استفاده از این شورت ها در زمان سفر و در زمان پریودی خانم ها بسیار کاربردی می باشد.

 

Disposable shorts 300x300 - انواع شورت زنانه

مراقبت و نگهداری از شورت زنانه

شورت های زنانه بسیار مستعد تولید باکتری و قارچ هستند که شستشو با آب داغ می تواند انواع قارچ و باکتری را از بین ببرد. لازم به ذکر است شورت هایی که جنس آن ها نخی و یا پلاستیکی است به آب خیلی داغ حساس بوده و ممکن است شکل اولیه خود را از دست بدهند. عمر مفید یک شورت بین 3 تا 6 ماه بوده و استفاده ی بیشتر از آن توصیه نمی شود.

سوالات متداول

1) بهترین نوع پارچه برای شورت زنانه کدام است؟

اکثر خانم ها مستعد عفونت های باکتریایی هستند و انتخاب شورت زنانه نامناسب می تواند عامل اصلی آن باشد. پارچه های نخی و نخ پتبه ای انتخابی عالی برای شورت های زنانه هستند. استفاده از شورت های الیاف مصنوعی برای استفاده ی طولانی مدت به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

2) راحت ترین شورت های زنانه کدام هستند؟

شورت هایی که آزادتر بوده و جنس پنبه ای دارند راحت تر می باشند زیرا گرما را در خود نگه نداشته و رطوبت را از بدن شما دور می کنند. گفتنی است ترجیحات شخصی هر فرد در انتخاب شورت راحت با بقیه فرق دارد.

3) کدام یک از شورت های زنانه رایج تر هستند؟

شورت های اسلیپ و کلاسیک رایج ترین نوع شورت ها برای استفاده ی روزمره می باشند. شورت های مدل بیکینی نیز برای پوشیدن زیر لباس های مجلسی بسیار محبوب می باشند.

جمع بندی

فروشگاه لباس زنانه لودوس گالری انواع شورت های زنانه را در طرح ها و رنگ های متنوع به شما عزیزان ارائه می دهد. اگر در انتخاب لباس زیر زنانه مناسب برای خود به راهنمایی ما نیاز داشتید کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. تنها یکبار خرید آنلاین لباس زنانه را در لودوس گالری تجربه کنید تا برای همیشه مشتری وفادار ما شوید.

 

 

خرید شورت زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *