مد و استایل

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

به نظرتان معیارهای اصلی برای انتخاب لباس مجلسی جدید برای خانم ها چیست؟ مدل لباس مجلسی زنانه باید به نحوی انتخاب شود که نشان دهنده ی نقاط قوت شما باشد. برای مثال اگر لاغر و قد بلند هستید از پوشیدن لباس های ماکسی و راسته پرهیز کنید زیرا باعث لاغرتر دیده شدن شما می شود و بالعکس اگر چاق و کوتاه قد هستید لباس های راسته و بلند بهترین گزینه برای کشیده تر دیده شدن شماست. اگر پاهای زیبایی دارید سارافون های کوتاه بپوشید و اگر گردن و سرشانه ی زیبایی دارید لباس های مجلسی ای بپوشید که ناحیه گردن و سرشانه ی شما را بیشتر نشان دهد.

هماهنگی رنگ لباس با پوست بدن شما هم از جمله موارد مهم در انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه می باشد. حتی الامکان لباس مجلسی مشکی را برای مراسم عروسی نپوشید زیرا رنگ مشکی نماد غم و عزا می باشد، حال اگر قصد دارید از لباس زنانه مشکی در مجلس عروسی استفاده کنید، در کنار آن از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید. برای مثال از اکسسوری های رنگ روشن استفاده کنید یا خرج کار لباستان رنگ روشن باشد.

انتخاب لباس مجلسی مناسب هر فصل یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب این لباس است. پوشیدن یک لباس کوتاه و نازک در فصل زمستان باعث می شود شما احساس سرمای زیادی کرده و لذت کافی را از مهمانی ای که در آن شرکت کرده اید نبرید. یک لباس بلند با پارچه ی مخمل یک انتخاب مناسب برای لباس مجلسی زمستانی می باشد. لباس های مجلسی کوتاه که از پارچه های سبک و نازکی مثل حریر و ابر یشم دوخته شده اند بهترین گزینه برای لباس های مجلسی تابستانی هستند.

نکته حائز اهمیت دیگر توجه به بودجه ی خود برای خرید لباس مجلسی می باشد. با مشخص کردن بودجه قبل از انتخاب لباس مجلسی می توانید در سریع ترین زمان ممکن لباس مناسب خود را انتخاب کنید. قیمت لباس های مجلسی معمولا بر اساس جنس پارچه، طرح و مدل لباس، اکسسوری ها و تزیینات به کار رفته در دوخت لباس و برند لباس تعیین می شود.

انواع پارچه ها در لباس مجلسی

نوع پارچه نیز یک نکته ی مهم در خرید لباس مجلسی زنانه می باشد زیرا هرکدام از پارچه ها ظاهری متفاوت به شما می دهند و هر پارچه ای برای یک نوع از لباس های مجلسی مناسب می باشد. برخی از پارچه ها پر زرق و برق و برخی دیگر مات می باشند، برخی نرم و لطیف و برخی دیگر سفت و آهاردار می باشند. از ترکیب دو پارچه نیز می توان در یک لباس بهره برد. برای مثال از پارچه ی سفت تر برای ایجاد فرم دل خواه در لباس و از پارچه ی نرم تر به عنوان رویه ی لباس استفاده کرد. در ادامه به معرفی چند مدل از پارچه های پرکاربرد در لباس های مجلسی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

ابریشم: پارچه ای درخشنده، شیک و بادوام است که از الیاف طبیعی بوجود می آید و در سراسر جهان مورد استقبال طراحان مد سطح بالا بوده است. این پارچه جز گران قیمت ترین پارچه ها می باشد.

ساتن 

پارچه ای براق بوده که هم در لباس های مجلسی و هم لباس عروس استفاده می شود. درخشش این پارچه در لباس های مجلسی استایل شما را خاص و دلنواز می کند.

کرپ

پارچه ای است که از ابریشم تولید می شود و پارچه ای محبوب بین اکثر خانم ها  می باشد به طوری که هرخانم حداقل یک لباس کرپ در کمد لباسی خودش دارد.

حریر

پارچه ای خنک و لطیف بوده که در اکثر شومیزهای مجلسی زنانه از آن استفاده می شود. لباس های از جنس حریر مناسب فصول گرم سال می باشند.

ژورژت

پارچه ای سبک و نیمه شفاف است که از ابریشم و یا الیاف مصنوعی مثل پلی استر ساخته می شود. این پارچه به اندازه ی پارچه ی حریر شفاف نیست و به همین دلیل برای مجالس رسمی تر مناسب می باشد.

مخمل

پارچه ای محکم، شیک و لاکچری بوده که زیبایی با شکوهی به لباس می بخشد. این پارچه مناسب فصول سرد سال می باشد.

 

انواع لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی اسپرت

عده ای از خانم ها علاقه ای به پوشیدن لباس های مجلسی رسمی نداشته و لباس های مجلسی اسپرت را بیشتر می پسندند. برای پوشیدن این لباس ها در مجالس رسمی حتما به ست بودن کفش و اکسسوری های خود با لباس دقت کرده تا شیک بودن شما دو چندان شود. پوشیدن لباس مجلسی اسپرت همراه با شلوار مناسب، استایل فوق العاده ای را برای شما ایجاد می کند و باعث می شود مانند بقیه افراد حاضر در مجلس، شیک و زیبا دیده شوید.

لباس مجلسی پوشیده

این لباس تمام بدن را پوشانده و برای مجالسی که آقایان در آن حضور دارند بسیار مناسب می باشد. لباس های مجلسی پوشیده با این حال که بدن شما را کاملا پوشانده اند ولی فرم و زیبایی های بدنتان را به خوبی نشان می دهند. جنس پارچه ی این لباس ها معمولا از ساتن بوده و تنوع رنگ بندی آن ها هم زیاد می باشد.

لباس مجلسی کوتاه

اگر پاهای زیبایی دارید و می خواهید آن ها را به رخ دیگران بکشید، لباس های مجلسی کوتاه بپوشید. لباس ها و پیراهن های کوتاه را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا زیبایی پاهای شما بیشتر شود.

لباس مجلسی دکلته

لباس های مجلسی دکلته جز پرطرفدارترین لباس های شیک زنانه می باشند که شامل 2 مدل ابرویی و خط صاف هستند. شکل اندام شما در انتخاب مدل لباس مجلسی دکلته مهم می باشد. برای مثال خانم هایی که بازوهایی کشیده و زیبا دارند لباس دکلته ابرویی برای آن ها مناسب تر می باشد. لباس دکلته صاف هم برای خانم هایی که بالا تنه درشتی دارند مناسب است.

بلوز مجلسی زنانه

بلوزهای مجلسی جز یکی از پرکاربردترین لباس های مجلسی زنانه می باشند که در مدل های مختلف مانند آستین تور، نگین دارو… و با پارچه های متنوع مانند حریر، بافت و…. تولید می شوند.

 

توجه: 1- حتما قبل از پوشیدن لباس، از کرم پودر یا اسپری رنگ بدن استفاده کنید تا لباستان لک نشود. 2- حتما با آرایشگرتان درباره ی مدل یقه لباستان صحبت کنید تا با توجه به بسته یا باز بودن یقه ، فرم گردن و صورت شما بتواند بهترین مدل مو را برای شما انتخاب کند

در ادامه تصاویر تعدادی از شیک ترین انواع لباس های مجلسی زنانه را می بینید که در بین آن ها جدیدترین لباس های مجلسی ایرانی نیز گنجانده شده است.

 

Dresses majlesi 11 225x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 13 215x300 - مدل لباس مجلسی

 

shomiz harir astinkhaldar 06 300x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 14 150x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 16 225x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 17 169x300 - مدل لباس مجلسی

 

shomiz tie collar 01  300x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 20 200x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 21 165x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 22 169x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 23 225x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 37 240x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 03 150x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 05 124x300 - مدل لباس مجلسی

 

Dresses majlesi 26 188x300 - مدل لباس مجلسی

 

 

خرید لباس مجلسی زنانه

1 دیدگاه در “مدل لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *