آموزشی

فرق بلوز و شومیز چیست؟

فرق بلوز و شومیز چیست؟

آیا برای شما نیز سوال است که بین شومیز و بلوز چه تفاوت هایی وجود دارد؟ اگر جواب شما مثبت است پس در ادامه با همراه باشید.

در ابتدا به بررسی تاریخچه ی بلوز و شومیز پرد اخته و سپس تفاوت های آن ها را بررسی می کنیم.

بلوز در گذشته توسط کشاورزان و دهقانان استفاده می شده است که به مرور زمان به شکل امروزی درآمده و یکی  از محبوب ترین لباس های زنانه شده است. شومیز در گذشته به عنوان پوششی زیر لباس اصلی و برای پوشاندن لکه ها استفاده می شده است. امروزه استفاده از این لباس بین افراد جامعه گسترش یافته و شومیزها در طرح ها و مدل های مختلفی توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت بلوز و شومیز چیست؟

با وجود شباهت های زیاد بین شومیز و بلوز زنانه، این دو لباس محبوب زنانه تفاوت های نیز دارند. اول این که بلوز حتما باید جلو بسته باشد در صورتی که شومیز می تواند جلوباز یا جلودکمه دار نیز باشد. دوم این که قد لباس در بلوزها نسبت به شومیزها کوتاه تر است. سوم این که پارچه ی استفاده شده در شومیز معمولا نازک تر و ظریف تر از پارچه ی بلوز می باشد و به همین دلیل شومیزها بیشتر مناسب فصول گرم سال می باشند.

خرید بلوز و شومیز زنانه

امروزه مدل ها و طرح های متنوع و زیبایی از شومیز و بلوز زنانه در بازار موجود می باشد که با توجه به نوع پارچه و دوخت لباس قیمت های متنوعی نیز دارند. اگر قصد خرید بلوز یا شومیز زنانه را دارید ما به شما خرید آنلاین از فروشگاه لباس زنانه لودوس گالری را پینشهاد می کنیم. با کلیک بر روی دکمه زیر به دنیایی از شیک ترین و زیباترین شومیزها و بلوزهای زنانه دسترسی پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

shomiz tie collar 04 01 300x300 - فرق بلوز و شومیز چیست؟

شومیز زنانه

 

Blouse kimono sleeves 01 300x300 - فرق بلوز و شومیز چیست؟

بلوز زنانه

 

خرید بلوز و شومیز زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *