مد و استایل

مدل شومیز زنانه

مدل شومیز زنانه

شومیزها جز شیک ترین لباس های زنانه بوده که هر خانمی چندین مدل از آن ها را در کمد لباسی خود دارد. شومیزها با انواع پارچه های ریون، گیپور و حریر درانواع مدل ها دوخته می شوند. اگر شما هم از علاقه مندان این بالاپوش زنانه هستید با ما در ادامه همراه باشید تا انواع مدل شومیز زنانه جدید را به شما معرفی کنیم.

انواع مدل شومیز زنانه

هم شومیزهای زنانه ایرانی و هم شومیزهای زنانه خارجی(شومیز ترک و شومیز چینی) طرفداران خاص خود را دارند. شومیزها بر اساس نوع دوخت، الگو، طرح، نوع یقه و مدل آستین به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

شومیزها بر اساس طرح به انواع شومیز ساده، شومیز اسپرت، شومیز مجلسی، شومیز گلدوزی شده و شومیز دکمه دار تقسیم بندی می شوند.

شومیز ها بر اساس یقه شامل انواع شومیز یقه کراواتی، شومیز یقه توری، شومیز یقه چین دار، شومیز یقه حلزونی، شومیز یقه قایقی، شومیز یقه هفت و شومیز یقه شل می شوند.

شومیزها بر اساس مدل آستین شامل شومیز آستین کلوش، شومیز آستین حلقه ای، شومیز آستین فانوسی، شومیز آستین رگلان، شومیز آستین پفی  می شوند.

در ادامه به بررسی تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع شومیز زنانه می پردازیم.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت یک انتخاب عالی برای پوشیدن در مهمانی، دورهمی ها و روزمره است که ست کردن آن با شلوار جین یک استایل فوق العاده به شما می دهد.

shomiz 01 273x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز ابروبادی

شومیزهای ابروبادی هم ساده و هم طرحدار می باشند و از آن جایی که جنس لطیف و خنکی دارند مناسب فصل بهار و تابستان هستند. رنگ ها در شومیز ابروبادی بسیار متنوع می باشند که طیف وسیعی از رنگ های شاد را نیز شامل می شود.

shomiz abrobadi 01 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز مجلسی

یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع شومیز مدل مجلسی آن می باشد. این شومیز ظاهری شیک و زیبا داشته و برای مجالس و مهمانی ها مناسب می باشد. شومیز مجلسی را می توان با شلوار مجلسی یا دامن پوشید تا زیبایی خاصی به تیپ شما بدهد.

shomiz majlesi big size 01 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز بلند

شومیز بلند هم از جمله شومیزهای پرطرفدار می باشد که اکثر خانم ها حداقل یک عدد از آن را در کمد لباسی خود دارند. بلند بودن این لباس احساس راحتی خاصی را به خانم ها داده و زیبایی استایل آن ها را نیز حفظ می کند.شومیزهای بلند قابلیت ست شدن با شلوار پارچه ای دمپا گشاد یا راسته و شلوار جین را دارند.

شومیز زنانه بلند 196x300 - مدل شومیز زنانه

 

شومیز حریر

شومیزهای حریر دارای جنس لطیف و خنکی بوده و برای فصول بهار و تابستان مناسب می باشند. پارچه ی شومیز های مجلسی نیز اکثرا از حریر می باشد.

 

نکات مهم برای خرید شومیز زنانه

سایز مناسب

مهم ترین و اولین نکته برای انتخاب هر لباسی، سایز آن می باشد. لباس نباید خیلی گشاد و یا خیلی تنگ باشد. شومیزها معمولا کشسانی نداشته و باید سایز خود را دقیق انتخاب کنید.

هماهنگی با رنگ پوست

تناسب داشتن رنگ شومیز با پوست بدنتان از نکات مهم دیگر در انتخاب شومیز زنانه می باشد. اگر پوست روشنی دارید شومیزهای رنگ تیره را انتخاب کنید و بالعکس اگر پوستی تیره دارید شومیزهای رنگ روشن برای شما ایده آل است.

فرم اندام

تناسب داشتن فرم اندام با شومیزی که برای خود انتخاب می کنید در شیک دیده شدن شما تاثیر بسزایی دارد. برای مثال شومیزهای آف شولدر ( سرشانه خالی) برای افرادی که ترقوه های زیبا و سرشانه ای باریکی دارند مناسب است.

جنس شومیز

شومیزها با پارچه های مختلفی مانند کتان، حریر، جین ، گیپور و … دوخته می شوند که انتخاب آن به سلیقه ی شما بستگی دارد.

طرحدار یا ساده بودن

با توجه به مکان و مجلسی که قصد دارید در آن حاضر شوید و همینطور با توجه به سلیقه خودتان ، می توانید از شومیزهای ساده و یا طرحدار استفاده کنید.

قیمت شومیز زنانه

قیمت یک فاکتور مهم برای خرید شومیز زنانه می باشد. معمولا شومیزهای خارجی قیمت بالاتری نسبت به شومیزهای ایرانی دارند. طرح، مدل و نوع پارجه شومیز در قیمت شومیز زنانه موثر است.

در ادامه چندین مدل از شیک ترین شومیزهای زنانه فروشگاه لودوس گالری را به شما معرفی می کنیم که با کلیک روی هرکدام از آن ها می توانید آن شومیز را خریداری کنید.

shomiz majlesi astintor 01 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز مجلسی آستین تور

 

 

shomiz tie collar 01  300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز یقه کراواتی مجلسی

 

 

shomiz off shoulder 01 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز آف شولدر زنانه

 

 

shomiz harir astinkhaldar 01 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز حریر آستین خالدار زنانه

 

 

shomiz majlesi big size 02 300x300 - مدل شومیز زنانه

شومیز مجلسی سایز بزرگ

 

 

خرید شومیز زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *