مد و استایل

مدل سارافون زنانه

مدل سارافون زنانه

سارافون زنانه یکی از زیبا ترین لباس ها برای فصل تابستان است. به این لباس پیراهن ساحلی نیز گفته می شود و از محبوب ترین لباس ها در کشورهای خارجی می باشد. سارافون در دسته ی لباس های غیر رسمی قرار می گیرد. جنس پارچه این لباس معمولا از ابریشم مصنوعی، حریر، پلی استر، کتان، ویسکوز، ساتن، پنبه، نخ و نخ پنبه می باشد. اگر شما هم از جمله طرفداران این لباس زنانه شیک هستید با ما در ادامه همراه باشید.

انواع مدل سارافون زنانه

سارافون کمربند دار

این سارافون بدون دکمه و زیپ بوده که به دور بدن پیچیده و توسط یک کمربند محکم می شود و دارای یقه V شکل می باشد.سارافون کمربند دار برای همه ی تیپ های بدنی مناسب بوده و یک استایل جذاب برای شما ایجاد می کند. این سارافون با قدهای بلند و کوتاه موجود می باشد.

warp sundress 131x300 - مدل سارافون زنانه

سارافون ماکسی

سارافون ماکسی لباس بلندی بوده که قد آن به مچ پا و حتی روی زمین نیز می رسد. این لباس معمولا در بالا تنه فیت بوده و در پایین تنه گشاده می شود. سارافون ماکسی برای خانم های کوتاه قد هم مناسب می باشد و قد آن ها را بلندتر نشان می دهد. استفاده از اکسسوری هایی نظیر کیف دستی، زنجیر بلند و دستبند با این لباس به زیبایی استایل شما می افزاید.

maxi sundress 200x300 - مدل سارافون زنانه

سارافون آستین دار

سارافون های آستین دار نیز جز سارافون های محبوب می باشند که در محیط های رسمی تر نیز قابل استفاده می باشندو قد آستین در این سارافون متنوع می باشد و دارای انواع آستین کوتاه، آستین سه ربع و آستین بلند می باشد. سارافون آستین دار برای همه ی تیپ های بدنی مناسب می باشد.

tshirt sundress 02 200x300 - مدل سارافون زنانه

mini sundress 02 200x300 - مدل سارافون زنانه

سارافون کوتاه

این سارافون جز جذاب ترین سارافون های زنانه می باشد که قد آن معمولا تا وسط ران می آید. اگر ران های خیلی لاغر یا خیلی چاق دارید پوشیدن سارافون کوتاه به شما توصیه نمی شود. این لباس زنانه شیک را می توان با کفش های تخت، چکمه و حتی صندل های بلند ست کرد و باعث جلب نظرهمگان شد.

mini sundress 01 159x300 - مدل سارافون زنانه

 

سارافون میدی

قد سارافون های میدی معمولا تا وسط ساق پا می آید و جز یکی از پرفروش ترین سارافون های زنانه می باشند که در کمد لباسی هر خانمی یکی از آن ها به چشم می خورد.

midi sundress 222x300 - مدل سارافون زنانه

سارافون مجلسی

سارافون های مجلسی معمولا در جنس پارچه، نوع دوخت و طرح با دیگر سارافون های زنانه متفاوت می باشند. جنس پارچه ی سارافون های مجلسی معمولا حریر می باشد و در دوخت نیز ظریف تر می باشند.

sundress majlesi 01 200x300 - مدل سارافون زنانه

sundress majlesi 02 200x300 - مدل سارافون زنانه

سارافون خانگی

سارافون های خانگی جز یکی از مناسب ترین لباس های راحتی زنانه می باشند که جنس پارچه ی آن ها معمولا نخی و نخ پنبه ای می باشد و به همین دلیل بسیار خنک و سبک می باشند. سارافون های خانگی معمولا ساده یا دارای طرح می باشند که در سارافون های طرحدار طرح ها به صورت چاپی یا گلدوزی ایجاد شده اند.

sundress abri 300x300 - مدل سارافون زنانه

 

خرید سارافون زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *